Tu nájdete odpovede na otázky, ktoré vám môžu zisť na um pri nákupe v našom K-shope. V prípade, že ich tu nenájdete, kontaktujte nás e-mailom na shop@kolacovna.sk.

Kto vyrába naše produkty?

Šikovní remeselníci zo Slovenska.

Ako objednať tovar?

V K-shope si vyberiete vec, ktorá sa vám páči, zadáte počet a kliknete na tlačítko „pridať do košíka“. V košíku vyplníte všetky potrebné údaje a potvrdením objednávky tovar záväzne objednáte. Následne vám príde potvrdenie objednávky aj s ďalšími informáciami.

Aké sú možnosti platby?

Za tovar môžete zaplatiť iba prevodom na náš účet hneď po odoslaní objednávky.

Ako a kedy mi bude tovar doručený?

Spôsob doručenia si vyberiete pri objednávaní tovaru. Buď vám tovar pošleme Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou, alebo si ho osobne u nás vyzdvihnete. Tovar odosielame do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Slovenská pošta doručuje balík v druhý pracovný deň po dni podania. Kuriérska spoločnosť vám ho doručí do dvoch dní. O doručení vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

  • Doručenie Slovenskou poštou je spoplatnené 4 € poplatkom.
  • Doručenie kuriérskou spoločnosťou je spoplatnené 7 € poplatkom.

Tovar vám bude doručený s dodacím listom a reklamačným formulárom. Po úhrade tovaru vám pošleme elektronickú faktúru.

Čo ak si objednám tovar, ktorý mi nesedí?

Tovar môžete vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu. Tovar musí byť ale v originálnom balení, nepoškodený a s pôvodnými visačkami. Po 30 dňoch, môžete tovar reklamovať. Reklamácia musí byť oprávnená.  Záruka na tovar je 24 mesiacov. V oboch prípadoch musíte vyplniť a priložiť reklamačný formulár.

Ako reklamovať, alebo vrátiť tovar?

Tovar pošlite spolu s vyplneným reklamačným formulárom doporučene na adresu:

Vermillon s.r.o.

Topolčianska 10

Bratislava

851 05

Neposielajte prosím tovar späť na dobierku.

Pri vrátení prostredníctvom Slovenskej pošty vám bude k vrátenej čiastke pripočítaná náhrada poštovného 4 €.
Pri vrátení tovaru do 30 dní, pošleme celú čiastku do 14 pracovných dní od doručenia potvrdzujúceho e-mailu o prijatí daného tovaru.

Pri reklamácii pošleme vyrozumenie e-mailom, hneď ako nám bude tovar doručený. Buď vám tovar vymeníme alebo vrátime peniaze a to najneskôr do 14 dní od doručenia reklamovaného tovaru.

Uchovajte si doklad o vrátení tovaru (napr. podací lístok), pokiaľ vám nepotvrdíme, že nám tovar prišiel späť.

Pre bližšie informácie si prosím prečítajte naše obchodné podmienky.

 

 

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close